Dienstag, 15. Januar 2008

Zitat des Tages

Das heutige „Zitat des Tages“ fand ich bei einer intensiven Recherche in den Untiefen des Internets. Auf dem HipHop Diskussions-Forum aightgenossen.ch fragt User Rucka:

Wiso rauchet ihr (täglich??) Weed/Hasch?

Seine Aight-Genossen antworten fleissig. Es existiert bereits eine Sammlung über 400 Statements zum Thema; mal lustig, mal traurig. Folgende Antwort von Genosse Pao stimmte mich nachdenklich.

zitat:


Original geschrieben von Pao
Konsumier wils mi ablenkt vo dem ganze psycho shit uf der dere immer chrankere wält und das i nid ganz dra kaputt gah.
i weiss das das filicht nid grad die best lösig isch aber es isch halt so es betäupt mi susch würi duredrehe und irgend so emene wixer weg em e chline shit birre weg schüsse.
Ich bewundere die wo immer na chönt dem ganze shit zue luege und stimme und sich kei gedanke machet was zukunft bringt.
mümer würkli no en Krieg erfahre das mer entlich begrifet das mer nur 1 welt händ.
das de krieg nur für die öpis bringt wo sowieso scho gnueg geld händ.
das indusrie die ganz welt kaputt macht.
Das d wirschaft jede eifach usnihmt wos nur gaht. Mach mer sorge um die ganz menscheit und das cha au is aug gah, aber bin halt en kiffende schöni blümli welt wünscher aber ha gnueg vo dem ganze shit wo tag täglich ide medie bracht wird.

Lieber en kiffer und nims mal chillig als en betrukene Agressive wo gar kei kontrolle me über sich hät.und au anderi droge lähni ganz klar ab


Kommentare:

  1. ähh... Wohlstandskinder?

    AntwortenLöschen
  2. Kiffa isch soooo guet! Di wiis siita fur Macht oder so...

    AntwortenLöschen